Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora w Wydziale Administracyjno - Gospodarczym

  • Ogłoszenie nr: 171987
  • Data ukazania się ogłoszenia: 07 sierpnia 2015 r.

 

Komenda Miejska Policji w Przemyślu

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi kancelarii ogólnej
  • w Wydziale Administracyjno - Gospodarczym
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Przemyślu ul. Bohaterów Getta 1 37-700 Przemyśl

Miejsce wykonywania pracy:

  • Przemyśl
  •  

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Rejestrowanie korespondencji w dzienniku podawczym.
  • Przyjmowanie korespondencji wpływającej do jednostki i przedkładanie jej do dekretacji kierownictwu jednostki.
  • Prowadzenie rejestru teczek i spraw, wykazów przesyłek przyjętych i nadanych, rejestru delegacji, rejestru zatrzymanych dowodów rejestracyjnych.
  • Kompletowanie i spisywanie akt ostatecznie załatwionych.
  • Sprawdzanie informacji o zdarzeniach zarejestrowanych w dziennikach dla potrzeb komórek organizacyjnych jednostki.
  • Opracowywanie pism na potrzeby kierownictwa jednostki, zatwierdzanie korespondencji listowej w epoczcie i przekazywanie jej do Urzędu Pocztowego
  • Udzielanie informacji interesantom, kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Przyjmowanie i nadawanie faxów, prowadzenie ewidencji pomocniczej, dokonywanie sprawdzeń w SEPI.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
 

praca biurowa przy naturalnym i sztucznym oświetleniu



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
stanowisko wyposażone w monitor ekranowy, w budynku brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz toalet przystosowanych dla potrzeb niepełnosprawnych


Inne

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
    • znajomość zagadnień kancelaryjno - biurowych
    • zdolność logicznego i analitycznego myślenia
    • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dyspozycyjność

wymagania dodatkowe

  • znajomość podstawowych pojęć prawnych
  • znajomość Ustawy o służbie cywilnej, Ustawy o pracownikach urzędów państwowych oraz Kodeksu Pracy

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie w administracji

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

17-08-2015

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Bohaterów Getta 1
37-700 Przemyśl
Komenda Miejska Policji
Bohaterów Getta 1
37-700 Przemyśl lub osobiście w Sekretariacie Ogólnym Komendanta - I piętro
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia i nazwę stanowiska -

Inne informacje:


Zapraszamy do udziału w postępowaniu osoby niepełnosprawne. Kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub poprzez e-mail o terminie rozpoczęcia postępowania kwalifikacyjnego. Oferty niekompletne, niepodpisane oraz złożone (przesłane) po terminie nie będą brane pod uwagę (decyduje data stempla pocztowego). Nie zwracamy nadesłanych dokumentów, oferty osób których aplikacja została odrzucona w wyniku przeprowadzonej selekcji zostaną zniszczone. Oświadczenia muszą zawierać datę i być podpisane własnoręcznie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 16-677-34-84 lub 16-677-34-95 oraz 16-677-35-77

 

Metryczka

Data publikacji 06.08.2015
Data modyfikacji 22.09.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podkom. Bogusława Sebastianka
Osoba udostępniająca informację:
podkom. Bogusława Sebastianka Wydział Prewencji
Osoba modyfikująca informację:
st. asp. Małgorzata Czechowska
do góry