Ochrona danych osobowych

Klauzula informacyjna dot. wniosku o wydanie zaświadczenia na podstawie art. 217 KPA


Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE z 2016r. L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 r., str. 2) informuję:


1.    Informacje dotycząca administratora danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski Policji w Przemyślu 
z siedzibą w Przemyślu przy ul. Bohaterów Getta 1.


Mogą się Państwo z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Bohaterów Getta 1, 37-700 Przemyśl,
- telefonicznie:  47 823 3305,
- pod adresem e-mail: kmp.przemysl@rz.policja.gov.pl

2.    Inspektor Ochrony Danych
Nad prawidłowym przetwarzaniem danych w KMP w Przemyślu czuwa wyznaczony przez Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu Inspektor ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować:
- listownie na adres: ul Bohaterów Getta 1, 37-700 Przemyśl,
- pod adresem e-mail: iod.przemysl@rz.policja.gov.pl

3.    Cel przetwarzania danych oraz podstawy prawne
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679 (RODO)  w związku z art. 217 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu rozpatrzenia żądania o wydanie zaświadczenia. Następnie Pani/Pana dane będziemy przechowywać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z Zarządzenia Nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15.05.2020r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji.

4.    Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie.

5.    Okres przechowywania danych
Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe na podstawie przepisów prawa o archiwizacji dokumentów oraz zgodnie z obowiązującą w Komendzie instrukcją kancelaryjną – przez okres 5 lat, liczony od 1 stycznia roku następnego od daty, w którym zakończono czynności w sprawie rozpatrzenia żądania o wydanie zaświadczenia.

6.    Przysługujące uprawnienia
W odniesieniu do danych, które Pani/Pan przekazali do Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu w związku ze złożonym wnioskiem, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania danych (poprawiania) swoich danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7.    Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska, adresu zamieszkania lub siedziby oraz podpisu jest wymogiem wynikającym z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
 

Metryczka

Data publikacji 01.09.2023
Data modyfikacji 08.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
Osoba udostępniająca informację:
mł. asp. Joanna Golisz
Osoba modyfikująca informację:
mł. asp. Joanna Golisz
do góry